等待动画

说中文脱口秀的美国人 - Jesse Appell 艾杰西

2021-11-14 111 小字号



Jesse Appell(艾杰西),美国波士顿人,专职脱口秀艺人。来到中国师从丁广泉,融合东方相声与西方脱口秀的表演方式,向世界传播中式幽默的魅力。



原文阅读
Ray Mak He is so good OMG 他太好了 OMG Pencilbender i like how the subtitles know the intention with which the audience claps. 我喜欢字幕 知道观众鼓掌的意图。 Nasengold I don't even understand chinese and I genuinely laughed two times out loud just by reading. 我连中文都看不懂,光看字幕就真的笑了两声。 Thad Giannetti Love this guy, very funny , comedy is the hardest thing to master in another language/culture, thx for introducing him Xiaoma! 喜欢这个家伙,很有趣,喜剧是另一种语言/文化中最难掌握的东西,谢谢小马介绍他! Ray Mak I laughed til stomach ache 我笑到肚子疼 lychee Lou the funniest part of this video is the closed caption loll 这个视频最有趣的部分是隐藏式字幕loll Ben Chanapai Another solid performance Jesse. Great Video! 杰西的另一场精彩表演。很棒的视频! Tridgit this guys super good at mandarin, even got that beijing huar. love it 这家伙普通话超级好,甚至学会了北京腔。喜欢它 PS Q Jesse, look forward to your performance in Boston area. Random fan from Winchester, MA 杰西,期待你在波士顿地区的表现。来自马萨诸塞州温彻斯特的随机粉丝 NYMOMMY110 看了一兩次, 還是覺得很好笑。 Buzz Anderson That’s an amazing accomplishment!! 这是一个了不起的成就!! tiantian tiantian This is great. Good show! 这太棒了。好节目! Wan Zi 丁广泉老师的徒弟,厉害了 dogchaser520 (national fecundity applause) hahaha Thanks for the English subs! I always like learning about a culture through what makes people laugh. (全民掌声),哈哈哈,谢谢你的英文字幕。我总是喜欢通过让人发笑的东西来了解一种文化。 Crn C 真的很好笑,比中国很多脱口秀都好玩!挺你兄弟!! GEE-SHOCK 还蛮好笑的我在家深夜笑出声哈哈哈 English Greentea very original content mate, keep up the great work! 原创作品,继续努力! Rad Bike Adv. Hahaha this is awesome. Totally get those first questions (and surprised reactions) Chinese people ask foreigners who can speak even a little Chinese. The chopsticks comment got me! 哈哈哈这太棒了。完全得到那些第一个问题(和惊讶的反应)中国人问甚至会说一点中文的外国人。筷子那段我太喜欢了。 gao vivian 加油!看了欢乐喜剧人过来的,你超棒的! Changying Shu 看了他两次表演视频讲的内容差不多啊,哈哈,期待更多作品 Dee Snoots He’s hilarious Heloisa Fernandes That was more funny than I expected 这比我预期的更有趣 Ravidini Senananda 哇大哥,你好厉害 羡慕羡慕 向你有好多可学的 我也是个学汉语的歪果仁 希望有一天我也能跟你一样流利得说中文话 Sakura Moonflower Aww, that was pretty cool. XD 哇,太酷了。XD holy D 哈哈哈哈很喜欢你的脱口秀哦! if u 这个段子他练了两年多啊,下功夫了 GGG Jason 您的普通话真的好标准,哈哈 Atheist Biologist 好笑好笑, 全部让我笑。 特别是subtitles。 Lauriano Di Paolantonio "can you use chopsticks?" “你会用筷子吗?” Isaac F M Soares Funny how’s the applause described. It seams that even the applauds were in foreign chinese humor 搞笑掌声怎么形容的 Leisure Ai 有些人语言真的有天赋 嗨恒久远 他的中文说的真好 busfahrer09 amazing performance, even though it's an old video, it would be much easier if the caps were in small yellow letters like in these indie documentaries... Chinese is way too fuckin quick 表演很棒,虽然是老视频,但如果像这些独立纪录片那样用黄色的小字母大写会容易得多……中文太他妈快了 Thomas George AHAHA the audience subtitles are gold bro AHAHA观众字幕是金哥 Fei Zeng Wow his Chinese is really good! 哇他的中文真的很好! samishi Wow the Chinese have lots of varieties of applauses! 哇,中国人有很多掌声! Ben Roth 哇塞!帅哥的中文真的很棒啊! Oink` I can always say I knew him when. 我可以说我是什么时候认识他的。 donny_s18 This is a great way to learn mandarin 这是学习普通话的好方法 ahxi shwe looking forward for more 期待更多 Jason DiCioccio 哇!你的中文這麼好! Little Wolf Taima Very charismatic and intelligent man 非常有魅力和聪明的人 Miguel tvid The funniest part of this video is I dont understand anything he saying 这段视频最有趣的部分是,我听不懂他说的任何话 Deadnuke56 I love the subtitles 我喜欢字幕 xieguo xue 杰西炸看感觉你很有憨豆先生的感觉哈哈厉害了 ChrisCapulet Hahaha, this is so good man. 哈哈哈,这真是个好人。 Max KopfraumPoops how I love just white subtitles...could you kindly use yellow subtitles next time or white and have a grey half transparent box underneath it next time. this is REALLY hard to read. Thank you very much. 我是多么喜欢白色字幕...你下次能不能用黄色字幕,或者下次用白色字幕,下面有一个灰色的半透明盒子。这真的很难读。非常感谢。 OLDvirtuoz Нихуя не понял, но ооочень интересно 我他妈不明白,但很有趣 Gabriel Bliss (Wholesome Applause) Fernando Gonzalez Is it part of the culture or there is no sexual joke in this stand up comedy? 这是文化的一部分还是在这部挺身而出的喜剧中没有性笑话? Perfectchaos007 dat callback applause tho 达特回调掌声刺耳 Kymerah X "National fecundity applause" wtf xD “国家繁衍掌声”wtf xD Amber Curtis That was great 太棒了 Huijuan Wang 段子写得真好! Huang Melody 哇,你中文说得这么好!比我的普通话都标准 ALPHA FOX Middly low elevation gravitational falling. Thats how I let my poops go 中低海拔重力下降。我就是这样放大便的 Dhynna Lim 说的不错。很好笑! CREAM 原来艾杰西还上过八零后脱口秀!我的妈呀果然优秀的脱口秀一人都来过这个节目 Yan Tong 馬來西亞華裔,上次去中國旅行的時候,遇到好些中國人都很驚奇:“那你的中文還說得那麼好,還以為你是國內的。” 結果那次旅行,在中國人面前裝中國人成了我最大的樂趣 XD Goddy Goodman 看一次乐一次,哈哈哈 台湾狗的爹 太逗了,比岳云鹏还搞笑
0
0
猜你喜欢 更多>